Головна Прес – центр Прес-релізи

Прес-релізи

25.01.2019

Сбербанк визнано найсильнішим банківським брендом у світі за версією Міжнародної рейтингової агенції Brand Finance.

22 січня 2019 року - міжнародна рейтингова агенція Brand Finance підготувала рейтинг провідних брендів за підсумками 2018 року.

  • Сбербанк увійшов до топ-3 найсильніших світових брендів.
  • Індекс сили бренду збільшився з 90 до 93 п. п., що забезпечило Сбербанку 1-е місце серед банків і 2-е місце серед усіх компаній-учасників світового рейтингу Brand Finance 500.
  • Вартість бренду Сбербанк за 2018 рік зросла з 11,6 до 12,4 млрд дол., що дозволило банку увійти до топ-20 найбільших банків світу.
  • Як і минулого року, банк знову став найдорожчим і найсильнішим брендом Центральної та Східної Європи.

Герман Греф, Президент, Голова Правління Сбербанку:

«Вперше в історії російський банківський бренд очолив провідний світовий рейтинг Brand Finance. Настільки висока оцінка професійної спільноти - заслужений результат команди, яка щодня працює над тим, щоб зробити Сбербанк однією з кращих технологічних компаній у світі.

Багато інновацій і технологій були розроблені та вперше впроваджені саме в Сбербанку. Зараз ці технології використовуються банками та компаніями по всьому світу. І, звичайно, світове лідерство для нас є важливим підтвердженням правильності обраної нами стратегії на технологічне лідерство, розвиток екосистеми продуктів і сервісів для надання клієнтам повного спектру фінансових і нефінансових послуг у будь-яких життєвих ситуаціях».

Ключовим фактором для збільшення сили бренду Сбербанку стали інвестиції в проекти розвитку, зроблені за минулий рік.

Девід Хейг, керуючий директор Brand Finance:

«Висока клієнтоорієнтованість і широкий набір фінансових продуктів, пропонованих Сбербанком дозволяють вибудувати довгострокові відносини з клієнтами і розраховувати на їхню лояльність до бренду. Сбербанк займає унікальну позицію на російському ринку, активно взаємодіє з клієнтами, розвиває свої продукти і розширює екосистему».

Хороші показники бізнес-ефективності позитивно позначилися на вартості бренду, однак негативний вплив на оцінку вартості в доларах США зробили коливання валютних курсів. Brand Finance оцінює відносну силу брендів на основі 19 факторів, таких як маркетингові інвестиції, поінформованість, перевага, задоволеність персоналу, корпоративна репутація та інші. Разом із рівнем доходів сила бренду є вирішальним фактором цінності бренду. При складанні рейтингу компанія спирається на стандарт ISO 10668 Міжнародної організації зі стандартизації.

***

Brand Finance - провідна незалежна консалтингова компанія в області оцінки і стратегії в галузі брендингу з офісами в більш ніж 20 країнах. Brand Finance об'єднує розрив між маркетингом і фінансами, шляхом кількісної оцінки фінансової цінності брендів. Ґрунтуючись на досвіді в стратегії, брендингу, дослідженнях на ринку, візуальній ідентифікації, фінансах, податках та інтелектуальній власності, Brand Finance допомагає власникам брендів та інвесторам приймати правильні рішення для максимізації цінності бренду і бізнесу.

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, до співробітників відділень банку або в Контакт-центр + 38 044 354 15 15, 5595 (зворотний бескоштовний дзвінок), за допомогою чату sberbank.ua/online/ та Skype: Sberbank UA, Viber та Telegram +380 (50) 3 125 125 (чат).

Прес-служба

pr@SBRF.com.ua

АТ «СБЕРБАНК» – універсальний комерційний Банк, який надає повний спектр банківських послуг всім категоріям клієнтів. Банк входить до десятки найбільших фінустанов країни за розміром активів згідно з даними НБУ. АТ «СБЕРБАНК» є 100% дочірнім банком ПАТ Сбербанк.

АТ «СБЕРБАНК». Ліцензія НБУ № 198 від 18.12.2015 г. Усі види банківських послуг.

Офіційний сайт банку – www.sberbank.ua