Головна Контакт-центр

Контакт-центр

Бажаєте переоформити депозит без візиту у відділення Банку?
Хочете дізнатися суму заборгованості по кредиту?
Необхідно заблокувати платіжну картку?

Дзвінок в Контакт-центр Сбербанку дозволить вирішити усі ці і багато інших питань дистанційно без відвідування відділення Банку.

Ви можете зв’язатися з нами за телефонними номерами:

  • 5595 (сервіс зворотного безкоштовного дзвінка),
  • +380 (44) 354 15 15 (в межах України і для міжнародних дзвінків, згідно стандартних тарифів).
  • +380 (44) 354-05-05; +380 (50) 607-55-55 (для клієнтів корпоративного і малого бізнесу)
  • Skype:Sberbank UA
  • Безкоштовний дзвінок у Контакт-центр через Skype
  • Дзвінок з сайту через Інтернет - безкоштовно !

 Співробітники Контакт-центру допоможуть Вам:

  1. Отримати актуальну інформацію про усі продукти і послуги Банку.
  2. Здійснити операції з платіжними картками, випущеними ПАТ «СБЕРБАНК»:
    • дізнатись залишок на картковому рахунку;
    • заблокувати/розблоковувати карту/зняти ПІН-блокування;
    • встановити/зняти ліміт на карті;
    • підключити послугу SMS-інформування;
    • перевипустити картку у разі втрати, крадіжки;
    • активувати карту Visa Virtual;
    • поповнити «Прибутковий» рахунок;
    • перевести кошти з «Прибуткового» рахунку на картковий рахунок;
    • підключити послугу «Гаманець» до «Прибуткового» рахунку;
    • здійснити термінову видачу коштів/заміну картки у разі втрати картки за межами України для держателів карт Gold, Platinum та Infinite;
    • дооформити платіжну картку класу Gold в рамках Пакету.
  3. Виконати операції по інших продуктах Банку:
    • оформити депозит або продовжити його на новий термін;
    • підключити до Інтернет-банкінгу «Сбербанк Онлайн» ;
    • змінити рівень пакету з «Лояльного» на «Зарплатний +»;
    • здійснити переказ коштів з поточного рахунку на депозит;
    • оформити заявку від Клієнта на отримання кредиту.
  4. Дізнатись адреси і контакти відділень та банкоматів ПАТ «СБЕРБАНК», а також отримати інформацію про працездатність банкоматів ПАТ «СБЕРБАНК».
  5. Отримати технічну підтримку клієнтів-юридичних осіб з обслуговування системи Інтернет-банкінг за номером +380 (44) 354-05-05.
  6. Залишити подяку або пропозицію, пов'язану з діяльністю Банку.

 

Якщо Ви бажаєте скористатися автоматичним меню Контакт Центру та не витрачати час на його прослуховування протягом дзвінка, ознайомтеся з його схемою тут.

Громадяни Російської Федерації мають можливість прямого з'єднання з Контактним центром в Росії з телефонів, розміщених в зонах самообслуговування банку в Україні. Для цього досить підняти трубку, прослухати голосове повідомлення, натиснути цифру «2».

Корисна інформація:

Реквізити поповнення карткових і поточних рахунків

Пам'ятка по сервісу DCC

Рекомендації з вибору валюти платіжної карти при поїздках за кордон

Тарифи
Тарифи
Поради з використання платіжних карток
Поради з використання платіжних карток
Консультація
Консультація
Дізнайтесь про Сбербанк Онлайн
Дізнайтесь про Сбербанк Онлайн